Viziunea Mazda

 
Iubim mașinile și dorim ca oamenii să se bucure de o viață împlinită alături de mașini.

Credem că mașinile pot exista în mod sustenabil alături de societate, pe pământ, și vom continua să abordăm provocările cu idei creative.

1.Îmbunătățim viața oamenilor prin autoturisme.
2.Oferim mașini sustenabile, prietenoase cu mediul înconjurător și cu societatea, cât mai multor oameni.
3.Salutăm provocările și căutăm să stăpânim Doh-ul („Calea”) creativității.

Esența brandului „Celebrate driving”

Esența brandului Mazda este „Celebrate driving”. „Celebrate Driving” nu se rezumă doar la performanțele de la volan. Alegerea unei Mazda răsplătește proprietarul cu încredere și mândrie. Conducerea unei Mazda ne impulsionează să facem față unor noi provocări.

Nu doar produsele noastre, ci fiecare întâlnire cu Mazda evocă emoția mișcării și face ca inimile clienților să bată cu emoție. Toate acestea sunt conținute în esența mărcii noastre – „Celebrate Driving”.

 

PROGRAM REDUCERE DESEURI IRMEX ANTET